Säljarens info översatt till svenska

  • SM är en modell som byggdes fem år (1970-1975), under dessa fem år byggdes 12.924 enheter i hela världen, 12.924 enheter, till Spanien kom bara 87. Denna bil ägdes av en högt uppsatt militär tjänsteman i Francos era (Jag har dokumentation på detta), jag har ägt den här bilen i ca 2 år och känner honom som kund sedan 2006, dvs jag köpte bilen av min klient. (Jag kan tillhandahålla reparations-historia från 99). SM är en av bilarna i mina drömmar, just denna var ganska fin (genom mina händer har gått 5), med många uppoffringar kunde jag äntligen köpa en som var komplett. Jag säljer inte för att jag har tröttnat på bilen, jag vill inte sälja, anledningen till att jag säljer är för att betala budgeten. Tandläkaren vill installera implantat för € 15.000 i min hustrus behov. Jag svara nedan på frågor som tagits upp:
  • Den blev helt omlackerad i juni 2005 (bidrag kvitto som intygar euro 1904,72)
  • Kofångare rostfria hela oktober 2005 (bidrag 2.947,84 € räkningen) En bil med nästan 40 år, jag tror det kan vara normalt eller har någon buckla i krom touch är mer om du inte har är att de är deras egna original. (Det är svårt att hitta delar i Spanien, bara inskrivna 87)
  • Fjädringen är relativt ny (bidrag lagförslaget i april 2005 1618,66 euro),
  • Fönstren reparerades genom att bryta en plast tandad trissa (standard enhet) är gjord som metall.
  • Däcken är nya
  • luftkonditioneringen fungerar inte (möjligen en gas påfyllning), jag har inte diagnosen på grund av tidsbrist.
  • Det lyser alla (ITV utförd nyligen), strålkastarna slår i hörnen (inte den mekanism som roterar)
  • D-broms arbete utgår ordentligt (från ITV)
  • Kopplingen är ny (började när motorn byggdes av en specialist, jag tar en proposition i juni 2006 uppgående till Euro 13,037.88).
  • Avsändaren är inte om den är bruten, ärligt talat jag ska kolla (när jag aldrig har fallit tankning bränsle)
  • De är trasiga bälg och bälgar framhjulsdrift bakdämpare sant, faktum är att jag lär dem det när bilen var uppe på hissen, som jag sa innan det finns ledig här, men jag måste söka hittades inte, ingen Jag tycker priset är mycket dyrt eftersom de är av gummi.
  • Bromsarna fungerar dåligt när bilen stått avställd, fungerar efter ett par timmars drift, kan bero på bromsen pumpen, men tillbringade ITV 4-hjuliga bromsning (jag tar ITV rapport som ackrediterar)
  • Som grön olja hittas är LHM (flytande suspension), inte förlorar i dag, 3 månader kommer att gå förlorade, reparera läckan av en högtrycksslang (ringar) och rusa inte rengöra låga varvtal, det finns fortfarande rester av de förlorade, och är inte förlorat solucionada.
  • Motorolja, kanske svettas lite, men inte lämnar fläckar på garagegolvet.
  • Motorn byggdes och göra mer tillförlitlig av en holländsk specialist på 2005 (som jag sa innan jag bidra euro 13,037.88 proposition som ackrediterar) bilen har sedan dess gjort mer än 12000 km.Quizá att vara en motor med tre kedjor han hörde det metalliska ljudet är hörbart, men är inte oroande eftersom det är naturligt i dessa motorer italianos.Por därför inte behöver någon rekonstruktion av motorn.

När det gäller priset jag inte kommer att sänka priset som nämnts ovan, är jag medveten om att bilen behöver lite detalj men kostnaden kommer inte att överstiga 1500 euro, jag vet också att deras bidrag är högre varje dag och även att vi är i kris, så jag ställde ett rimligt pris, jag betalade 20.000 € för 2 år, och jag har ersatt batteriet, träffade vindrutan på silikon var åldern, var halvt glas lös och kom i vattnet är löst. Jag använde den lite, men jag gillade det intensivt, det gör ont mig att bli av med det, men hälsa är viktigare än bilen så om du vill det tar en ganska bra enhet som kräver lite av kärlek för det är nästan perfekt, att det inte är perfekt, och i status 1 är värda dubbelt, skulle mina vara mellan 2 och 1, inredningen är klädseln originalet och är i utmärkt skick, är reupholstering taket, kommer bilen rulla alla avstånd


	

Ett riktigt hotell – En bra restaurang